Горобець Д. В. (2011) Діагностика готовності викладацького складу до управління розвитком педагогічного коледжу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). С. 149–153.
Preview
60_33.pdf
Завантажити (153kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена вивченню готовності адміністративно-педагогічного колективу до управління розвитком навчального закладу через впровадження освітньо-виховних інновацій, перебудову структури управління з лінійно-функціональної на матричну, залучення викладацького складу до процесу управління. Виділено три рівні здатності учасників навчально-виховного процесу до управлінської діяльності, пов’язаної з розвитком педагогічного коледжу: елементарний, продуктивний, творчий.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Трав 2012 09:18 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7419 |