Педагогічні аспекти медсестринських теорій (моделей) про роль та шляхи вдосконалення співпраці сімейної медичної сестри з родинами задля одужання пацієнтів

Шарлович, З. П. (2011) Педагогічні аспекти медсестринських теорій (моделей) про роль та шляхи вдосконалення співпраці сімейної медичної сестри з родинами задля одужання пацієнтів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). pp. 162-165. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (144kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано історичні та порівняльні аспекти розвитку медсестринства, наукові підходи до визначення змісту основних медсестринських теорій (моделей). Встановлено, що проблеми в сімейній медицині вимагають детального дослідження та впровадження сучасних наукових та навчальних технологій з метою модернізації медичної галузі та медсестринства, зокрема загальної практики сімейної медицини, спеціалісти якої повинні володіти професійно-педагогічною компетентністю.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 30 May 2012 09:23
Last Modified: 02 Oct 2015 20:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7423

Actions (login required)

View Item View Item