Проблема співвідношення інтелекту та креативності особистості

Овчаров, С. М. (2012) Проблема співвідношення інтелекту та креативності особистості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 102-105.

[img]
Preview
Text
Download (138kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто сучасні погляди на проблему співвідношення креативності особистості та її інтелекту. Обґрунтовано взаємозв’язок інтелекту людини та рівня розвитку її творчих здібностей. Визначено поняття креативності вчителя, зокрема вчителя інформатики. Дано поняття інтуїтивності як одного з показників креативності фахівця. Описано авторську методику дослідження рівня загальної ерудиції та інтуїції людини. Зроблено висновок, що під креативністю вчителя варто розуміти інтегральну якість особистості, яка визначає здатність до генерування оригінальних, неповторних, новаторських ідей щодо розв'язання різноманітних педагогічних завдань, що виникають у навчально-виховному процесі.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 31 May 2012 09:28
Last Modified: 15 Aug 2015 01:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7459

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics