Підготовка вчителя початкових класів до забезпечення наступності навчання в контексті сучасних парадигм освіти

Коломієць, Л. І. (2012) Підготовка вчителя початкових класів до забезпечення наступності навчання в контексті сучасних парадигм освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 149-153.

[img]
Preview
Text
Download (157kB) | Preview

Abstract

В статті проаналізовано сучасні наукові підходи до визначення змісту та особливостей професійної підготовки вчителів початкових класів до забезпечення наступності навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасних парадигм освіти (особистісно орієнтованої, компетентнісної, акмеологічної, синергетичної). Зроблено висновок, що виокремлені парадигми дозволяють конкретизувати суть фахової підготовки майбутніх вчителів початкових класів в контексті сучасної філософії освіти, скорегувати її зміст, напрямки та окремі аспекти на рівні педагогічної технології, а також сформувати достатній творчий рівень їх особистісно-професійної компетентності для забезпечення наступності навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 31 May 2012 10:03
Last Modified: 15 Aug 2015 01:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7470

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics