Педагогічні умови реалізації інноваційних педагогічних технологій у загальноосвітній школі

Мельник, К. О. (2012) Педагогічні умови реалізації інноваційних педагогічних технологій у загальноосвітній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 154-158. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (156kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто умови, необхідні для ефективної реалізації інноваційних педагогічних технологій. Виокремлено етапи впровадження інновацій у загальноосвітній школі, ймовірні проблеми та шляхи їх вирішення. Особлива увага приділена проблемі готовності педагогів до інноватики та необхідності грамотного керівництва цим процесом. Зроблено висновок, що готовність педагогів до проектування інноваційних технологій виховного процесу визначається як рівнем знань, так і формуванням у педагогів відповідних умінь і навичок проектувальної діяльності, а також індивідуально-ціннісного ставлення до нововведень.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 31 Трав 2012 10:04
Останні зміни: 04 Жов 2016 12:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7471

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу