Педагогічні умови реалізації інноваційних педагогічних технологій у загальноосвітній школі

Мельник, К. О. (2012) Педагогічні умови реалізації інноваційних педагогічних технологій у загальноосвітній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 154-158. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (156kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто умови, необхідні для ефективної реалізації інноваційних педагогічних технологій. Виокремлено етапи впровадження інновацій у загальноосвітній школі, ймовірні проблеми та шляхи їх вирішення. Особлива увага приділена проблемі готовності педагогів до інноватики та необхідності грамотного керівництва цим процесом. Зроблено висновок, що готовність педагогів до проектування інноваційних технологій виховного процесу визначається як рівнем знань, так і формуванням у педагогів відповідних умінь і навичок проектувальної діяльності, а також індивідуально-ціннісного ставлення до нововведень.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of World Literature and Teaching Methods of Philological Sciences
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 31 May 2012 10:04
Last Modified: 04 Oct 2016 12:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7471

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics