Критерії, показники та рівні сформованості творчого потенціалу студентів

Осаульчик, О. Б. (2012) Критерії, показники та рівні сформованості творчого потенціалу студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 159-163.

[img]
Preview
Text
Download (162kB) | Preview

Abstract

У статті представлено систему критеріїв, показників та рівнів сформованості творчого потенціалу студентів. Особливу увагу приділено критеріям і показникам, які в межах гуманістичного напряму педагогіки найбільше відповідають особистісним змінам і становленню в процесі формування творчого потенціалу. Зокрема, виділено та охарактеризовано спеціальні критерії, які є суттєвими у становленні творчого потенціалу саме для молодої людини – студента (критерій

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 31 May 2012 10:08
Last Modified: 15 Aug 2015 01:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7472

Actions (login required)

View Item View Item