Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками

Усатий, А. В. (2012) Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками. Українська література в загальноосвітній школі (3). pp. 16-22.

[img]
Preview
Text
Download (187kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту літературних художніх творів. Головна їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формується читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його з’ясувати його місце в розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентним в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів в тому числі й художніх

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Читацькі уміння, сприймання, пізнання, творчі здібності
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
P Language and Literature > PN Literature (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and foreign literature and methods of their teaching
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 14 Jun 2012 10:31
Last Modified: 15 Aug 2015 01:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7586

Actions (login required)

View Item View Item