Усатий, А. В. (2012) Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками. Українська література в загальноосвітній школі (3). pp. 16-22.
|
Text
Download (187kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядаються особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту літературних художніх творів. Головна їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формується читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його з’ясувати його місце в розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентним в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів в тому числі й художніх
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Читацькі уміння, сприймання, пізнання, творчі здібності |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education P Language and Literature > PN Literature (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and foreign literature and methods of their teaching |
Depositing User: | Виктория Игоревна Пустохина |
Date Deposited: | 14 Jun 2012 10:31 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 01:48 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7586 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |