Застосування ортогонального підходу до побудови структури особистості для розробки моделі педагогічної обдарованості

Антонова, О. Є. (2010) Застосування ортогонального підходу до побудови структури особистості для розробки моделі педагогічної обдарованості. Структура особистості обдарованої дитини у віковому вимірі : матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару. pp. 6-14.

[img]
Preview
Text
Download (169kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано сучасні підходи до розуміння сутності та структури особистості, як системоутворюючого чинника обдарованості. На основі ортогонального підходу до побудови структури особистості запропоновано трьохвимірну модель педагогічної обдарованості. За допомогою біографічного методу виокремлено основні компоненти пропонованої моделі.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: доцент Н.П. Бірук
Date Deposited: 04 Sep 2012 13:54
Last Modified: 15 Aug 2015 01:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7595

Actions (login required)

View Item View Item