Педагогічні умови активізації професійного навчання фахівців високотехнологічних спеціальностей

Ситняківська, С. М. and Хливнюк, М. Г. (2012) Педагогічні умови активізації професійного навчання фахівців високотехнологічних спеціальностей. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць (Вип 24). pp. 385-390.

[img]
Preview
Text
Download (196kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано психолого-педагогічні аспекти організації професійної підготовки фахівців високотехнологічних спеціальностей. Виявлено ступінь розробленості проблеми активних методів навчання у вищих навчальних закладах, а також у педагогічній теорії і практиці у цілому. Узагальнено систему активних методів навчання і розглянуто умови її ефективної реалізації у професійній підготовці фахівців високотехнологічних спеціальностей. В статье проанализированы психолого-педагогические аспекты организации профессиональной подготовки специалистов высокотехнологичных специальностей. Выявлено степень разработанности проблемы активных методов обучения в высших учебных заведениях, а также в педагогической теории и практике в целом. Обобщено систему активных методов обучения и рассмотрены условия ее эффективной реализации в профессиональной подготовке специалистов высокотехнологичных специальностей. In the article the psychological and pedagogical aspects of the organization of professional training of highly-technological specializations are analysed. The degree of the development of the problem of active methods of training in the higher school, as well as in the pedagogical theory and in practice as a whole is revealed. The system of active methods of training is generalized and conditions for its effective realization in the professional training of highly-technological specializations are considered.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Ключові слова: фахівці високотехнологічних спеціальностей, активні методи навчання, учбово-пізнавальна діяльність, творчий потенціал. Ключевые слова: специалисты высокотехнологичных специальностей, активные методы обучения, учебно-познавательная деятельность, творческий потенциал. Keywords: experts of highly-technological specializations, active methods of training, training and cognitive activity, creative potential.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social Technologies
Depositing User: Лаборант В. П. Каленська
Date Deposited: 18 Oct 2012 09:52
Last Modified: 15 Aug 2015 02:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8162

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics