Теоретичні та методичні засади навчання педагогічно обдарованих студентів

Антонова, О. Є. (2007) Теоретичні та методичні засади навчання педагогічно обдарованих студентів. Other. Вид-во ЖДУ, Житомир.

[img]
Preview
Text
Download (3MB) | Preview

Abstract

Монографію присвячено проблемі розвитку обдарованості загалом та педагогічної обдарованості майбутнього вчителя зокрема. Автором ґрунтовно проаналізовано філософську, історичну, психологічну та педагогічну літературу з цієї проблеми, здійснено порівняльний аналіз реалізації проблеми навчання і виховання обдарованих дітей та молоді у найрозвиненіших країнах світу, простежено основні тенденції у розвитку цієї проблеми, виокремлено загальні підходи, форми та методи цілеспрямованої роботи з обдарованою особистістю. Теоретично обґрунтовано модель педагогічної обдарованості, запропоновано методику навчання педагогічно обдарованих студентів.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: асистент Н.П. Бірук
Date Deposited: 20 Nov 2012 06:35
Last Modified: 15 Aug 2015 02:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8307

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics