ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА

Харчишина, О. В. (2011) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА. Вісник Житомирського державного технологічного університету (1 (55)). с. 288-290.

[img]
Перегляд
Text
Download (228kB) | Перегляд

Опис

Узагальнено результати останніх досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо формування організаційної культури підприємства. Розглянуто процес формування організаційної культури, а також основні його принципи та підходи. Описано результати власних досліджень щодо факторів організаційної культури та особливостей її формування в залежності від етапу життєвого циклу підприємства.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Лаборант Белла Антонян-Шевчук
Дата внесення: 20 Лист 2012 13:58
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8323

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу