ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА

Харчишина, О. В. (2011) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА. Вісник Житомирського державного технологічного університету (1 (55)). pp. 288-290.

[img]
Preview
Text
Download (228kB) | Preview

Abstract

Узагальнено результати останніх досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо формування організаційної культури підприємства. Розглянуто процес формування організаційної культури, а також основні його принципи та підходи. Описано результати власних досліджень щодо факторів організаційної культури та особливостей її формування в залежності від етапу життєвого циклу підприємства.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Лаборант Белла Антонян-Шевчук
Date Deposited: 20 Nov 2012 13:58
Last Modified: 15 Aug 2015 02:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8323

Actions (login required)

View Item View Item