Використання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості

Харчишина, О. В. (2011) Використання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості. Економіка харчової промисловості (3). pp. 48-52.

[img]
Preview
Text
Download (328kB) | Preview

Abstract

Розглянуто результати застосування методу багатомірного факторного аналізу в процесі оцінки організаційної культури підприємств харчової промисловості. Первинні фактори розраховані на основі результатів анкетування керівників підприємств харчової промисловості Житомирської області. Визначено п’ять синтетичних факторів формування організаційної культури на досліджуваних підприємствах.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: організаційна культура, харчова промисловість, багатомірний факторний аналіз
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Лаборант Белла Антонян-Шевчук
Date Deposited: 20 Nov 2012 14:08
Last Modified: 15 Aug 2015 02:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8326

Actions (login required)

View Item View Item