Харчишина, О. В. (2011) КОРПОРАТИВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ТА ЙОГО РОЛЬ У ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ. Інноваційна економіка (2 (21)). с. 31-33.
|
Text
Download (250kB) | Перегляд |
Опис
Узагальнено передумови і досвід створення корпоративних учбових центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто основні функції та форми корпоративних навчальних центрів, а також показники вимірювання ефективності його роботи .
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | організаційна культура, корпоративний навчальний центр, мотивація персоналу |
Теми: | H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Лаборант Белла Антонян-Шевчук |
Дата внесення: | 21 Лист 2012 12:03 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 02:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8365 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |