Харчишина, О. В. (2011) КОРПОРАТИВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ТА ЙОГО РОЛЬ У ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ. Інноваційна економіка (2 (21)). pp. 31-33.
|
Text
Download (250kB) | Preview |
Abstract
Узагальнено передумови і досвід створення корпоративних учбових центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто основні функції та форми корпоративних навчальних центрів, а також показники вимірювання ефективності його роботи .
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | організаційна культура, корпоративний навчальний центр, мотивація персоналу |
Subjects: | H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Лаборант Белла Антонян-Шевчук |
Date Deposited: | 21 Nov 2012 12:03 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 02:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8365 |
Actions (login required)
View Item |