Харчишина, О. В. (2011) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ КОРПОРАТИВНОГО КОДЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. Сталий розвиток економіки (2). с. 152-156.
|
Text
Download (196kB) | Перегляд |
Опис
Розглянуто важливий інструмент формування організаційної культури сучасного підприємства – корпоративний кодекс. Узагальнено теоретико-методологічну та нормативну базу формування корпоративних кодексів. Зроблено висновок про недосконалість методологічної і нормативної бази створення корпоративних кодексів. Подано рекомендації щодо формування і впровадження корпоративних кодексів на підприємствах харчової промисловості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | організаційна культура, корпоративний кодекс, принципи корпоративного управління |
Теми: | H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Лаборант Белла Антонян-Шевчук |
Дата внесення: | 21 Лист 2012 13:17 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 02:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8374 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |