Харчишина О. В. (2011) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ КОРПОРАТИВНОГО КОДЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. Сталий розвиток економіки (2). С. 152–156.
Preview
Сталий розвиток економіки 2011-2.pdf
Завантажити (196kB) | Preview
Анотація
Розглянуто важливий інструмент формування організаційної культури сучасного підприємства – корпоративний кодекс. Узагальнено теоретико-методологічну та нормативну базу формування корпоративних кодексів. Зроблено висновок про недосконалість методологічної і нормативної бази створення корпоративних кодексів. Подано рекомендації щодо формування і впровадження корпоративних кодексів на підприємствах харчової промисловості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | організаційна культура, корпоративний кодекс, принципи корпоративного управління |
Класифікатор: | H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Користувачі 2199 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Лист 2012 13:17 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8374 |