Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів

Климова, К. Я. (2009) Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів. Українська мова і література в школі. (2). pp. 46-50.

[img]
Preview
Text
Download (462kB) | Preview

Abstract

Стратегія розвитку вищої освіти в Україні передбачає підвищення якості професійних знань студентів як завтрашніх фахівців, конкурентноспроможних на ринку праці та адаптованих до сучасних умов світового глобалізованого простору. Цілком закономірно, що випускники педагогічних університетів з високим рівнем сформованості мовнокомунікативної професійної компетенції мають значну перевагу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійні знаня, професійна компетенція, мовлення, дискурс, моніторинг
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: лаборант Н.І. Бєлова
Date Deposited: 22 Nov 2012 13:05
Last Modified: 15 Aug 2015 02:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8398

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics