Харчишина О. В. (2009) ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наукові праці Національного університету харчових технологій (29). С. 139–141.
|
Текст
Download (284kB) | Preview |
Анотація
У статті узагальнено основні положення концепції організаційної культури підприємств. Обґрунтовано значення організаційної культури в системі управління та механізм її впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто складові та структура організаційної культури, основні аспекти формування організаційної культури на підприємстві
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | організаційна культура, конкурентоспроможність, стратегічне управління |
Класифікатор: | H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Користувачі 2199 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Лист 2012 10:16 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:27 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8428 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |