ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Харчишина, О. В. (2009) ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наукові праці Національного університету харчових технологій (29). с. 139-141.

[img]
Перегляд
Text
Download (284kB) | Перегляд

Опис

У статті узагальнено основні положення концепції організаційної культури підприємств. Обґрунтовано значення організаційної культури в системі управління та механізм її впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто складові та структура організаційної культури, основні аспекти формування організаційної культури на підприємстві

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: організаційна культура, конкурентоспроможність, стратегічне управління
Теми: H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Лаборант Белла Антонян-Шевчук
Дата внесення: 23 Лист 2012 10:16
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8428

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу