Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Харчишина О. В. (2009) ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наукові праці Національного університету харчових технологій (29). С. 139–141.

[thumbnail of Наукові праці НУХТ 2009.pdf]
Preview
Текст
Наукові праці НУХТ 2009.pdf

Завантажити (284kB) | Preview

Анотація

У статті узагальнено основні положення концепції організаційної культури підприємств. Обґрунтовано значення організаційної культури в системі управління та механізм її впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто складові та структура організаційної культури, основні аспекти формування організаційної культури на підприємстві

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: організаційна культура, конкурентоспроможність, стратегічне управління
Класифікатор: H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Користувачі 2199 не знайдено.
Дата подачі: 23 Лист 2012 10:16
Оновлення: 15 Серп 2015 02:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8428

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу