ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Харчишина, О. В. (2009) ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наукові праці Національного університету харчових технологій (29). pp. 139-141.

[img]
Preview
Text
Download (284kB) | Preview

Abstract

У статті узагальнено основні положення концепції організаційної культури підприємств. Обґрунтовано значення організаційної культури в системі управління та механізм її впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто складові та структура організаційної культури, основні аспекти формування організаційної культури на підприємстві

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: організаційна культура, конкурентоспроможність, стратегічне управління
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Лаборант Белла Антонян-Шевчук
Date Deposited: 23 Nov 2012 10:16
Last Modified: 15 Aug 2015 02:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8428

Actions (login required)

View Item View Item