Харчишина, О. В. (2009) ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наукові праці Національного університету харчових технологій (29). pp. 139-141.
|
Text
Download (284kB) | Preview |
Abstract
У статті узагальнено основні положення концепції організаційної культури підприємств. Обґрунтовано значення організаційної культури в системі управління та механізм її впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто складові та структура організаційної культури, основні аспекти формування організаційної культури на підприємстві
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | організаційна культура, конкурентоспроможність, стратегічне управління |
Subjects: | H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Лаборант Белла Антонян-Шевчук |
Date Deposited: | 23 Nov 2012 10:16 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 02:27 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8428 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |