Корпоративний кодекс як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості

Харчишина, О. В. (2011) Корпоративний кодекс як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості. In: Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі: міжнар. наук.-практ. конф., 27 квіт. 2011 р., Київ.

[img]
Перегляд
Text
Download (136kB) | Перегляд

Опис

Важливим інструментом якісної зміни етики ділового спілкування та формування організаційної культури вважається створення корпоративного кодексу. Процес створення корпоративних кодексів набув широкого поширення в західних країнах з 80-хх рр. минулого століття. Проте в Україні рівень активності підприємств щодо регламентації ціннісних, морально-етичних складових ведення бізнесу є надзвичайно низьким, особливо в галузі харчової промисловості.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Програмний виступ)
Теми: H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Лаборант Белла Антонян-Шевчук
Дата внесення: 23 Лист 2012 10:09
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8436

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу