Харчишина, О. В.
(2011)
Корпоративний кодекс як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості.
In: Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі: міжнар. наук.-практ. конф., 27 квіт. 2011 р., Київ.
Опис
Важливим інструментом якісної зміни етики ділового спілкування
та формування організаційної культури вважається створення
корпоративного кодексу. Процес створення корпоративних кодексів набув
широкого поширення в західних країнах з 80-хх рр. минулого століття. Проте
в Україні рівень активності підприємств щодо регламентації ціннісних,
морально-етичних складових ведення бізнесу є надзвичайно низьким,
особливо в галузі харчової промисловості.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |