Корпоративний кодекс як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості

Харчишина О. В. (2011) Корпоративний кодекс як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості. In: Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі: міжнар. наук.-практ. конф., 27 квіт. 2011 р., Київ.

[img]
Preview
Текст
Download (136kB) | Preview

Анотація

Важливим інструментом якісної зміни етики ділового спілкування та формування організаційної культури вважається створення корпоративного кодексу. Процес створення корпоративних кодексів набув широкого поширення в західних країнах з 80-хх рр. минулого століття. Проте в Україні рівень активності підприємств щодо регламентації ціннісних, морально-етичних складових ведення бізнесу є надзвичайно низьким, особливо в галузі харчової промисловості.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова)
Класифікатор: H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Користувачі 2199 не знайдено.
Дата подачі: 23 Лист 2012 10:09
Оновлення: 15 Серп 2015 02:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8436

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу