ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА: СУТЬ, ФУНКЦІЇ ТА ВПЛИВ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

Харчишина, О. В. (2008) ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА: СУТЬ, ФУНКЦІЇ ТА ВПЛИВ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА. In: Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 17–18 квітня 2008 р., Київський інститут бізнесу і технологій, Житомирська філія. – Житомир.

[img]
Preview
Text
Download (245kB) | Preview

Abstract

В статті систематизовано підходи до визначення суті і функцій організаційної культури. Описано особливості мотиваційного впливу організаційної культури на персонал підприємства. На основі узагальнення досліджень провідних вчених в галузі менеджменту описано механізм впливу організаційної культури на рівень конкурентоспроможності підприємства.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Лаборант Белла Антонян-Шевчук
Date Deposited: 23 Nov 2012 10:12
Last Modified: 15 Aug 2015 02:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8437

Actions (login required)

View Item View Item