Дубасенюк, О. А. (2008) Акмеологічна концепція професійного становлення майбутнього педагога. Акмеологічна наука ХХІ століття: розвиток професіоналізму: матер. Другої міжнар.наук.прак.конф.. pp. 101-104.
|
Text
Download (341kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядаються акме-синергетичні основи творчого розвитку майбутніх вчителів, які синтезують в собі дослідницькі стратегії і сучасні наукові підходи: системно-інтеграційний, цілісний, діяльнісний, особистісно орієнтований.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy |
Depositing User: | доцент Н.П. Бірук |
Date Deposited: | 26 Nov 2012 11:30 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 02:28 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8440 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |