СУТНІСТЬ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Дубасенюк, О. А. (2012) СУТНІСТЬ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Креативна педагогіка (5). pp. 14-19.

[img]
Preview
Text
Download (221kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається роль, історія та особливості дослідницького методу навчання учнів і в тому числі, обдарованих дітей; розкривається суть запропонованого методу; надаються певні педагогічні рекомендації, які можна враховувати у евристичному навчанні обдарованих дітей.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: доцент Н.П. Бірук
Date Deposited: 26 Nov 2012 13:31
Last Modified: 15 Aug 2015 02:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8472

Actions (login required)

View Item View Item