Дубасенюк, О. А. (2012) СУТНІСТЬ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Креативна педагогіка (5). pp. 14-19.
|
Text
Download (221kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядається роль, історія та особливості дослідницького методу навчання учнів і в тому числі, обдарованих дітей; розкривається суть запропонованого методу; надаються певні педагогічні рекомендації, які можна враховувати у евристичному навчанні обдарованих дітей.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy |
Depositing User: | доцент Н.П. Бірук |
Date Deposited: | 26 Nov 2012 13:31 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 02:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8472 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |