Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів

Пушкар, Т. М. (2012) Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. (6). pp. 410-417.

[img]
Preview
Text
Download (274kB) | Preview

Abstract

У статті представлено аналіз проблеми комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога з позицій діалогічного навчання. З’ясовано основні проблеми та похибки, які можуть виявлятися з боку викладача у процесі налагодження й реалізації діалогічної взаємодії. Охарактеризовано рівні педагогічного дискурсу та їх зв’язок з процесом формування комунікативної компетентності майбутнього філолога.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: діалогічне навчання, комунікативна компетентність, професійна майстерність, мовленнєва діяльність, педагогічний дискурс, комунікативна діяльність, комунікативні технології, діалог
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 30 Nov 2012 10:35
Last Modified: 15 Aug 2015 02:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8474

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics