Пушкар, Т. М. (2012) Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. (6). pp. 410-417.
|
Text
Download (274kB) | Preview |
Abstract
У статті представлено аналіз проблеми комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога з позицій діалогічного навчання. З’ясовано основні проблеми та похибки, які можуть виявлятися з боку викладача у процесі налагодження й реалізації діалогічної взаємодії. Охарактеризовано рівні педагогічного дискурсу та їх зв’язок з процесом формування комунікативної компетентності майбутнього філолога.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | діалогічне навчання, комунікативна компетентність, професійна майстерність, мовленнєва діяльність, педагогічний дискурс, комунікативна діяльність, комунікативні технології, діалог |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation |
Depositing User: | завідувач С. О. Гавриловський |
Date Deposited: | 30 Nov 2012 10:35 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 02:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8474 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |