Підгурська В. Ю. (2009) АНАЛІЗ ТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОВИ. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: //Зб.наук. праць. – Випуск 27 / Редкол.: М.І. Сметанський (голова) та ін. (27). С. 328–332.
стаття Підгурська.pdf
Завантажити (365kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається класифікація традиційних методів навчання як один із важливих інструментів навчального процесу, що сприяє формуванню мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Дається стисла лінгвістична характеристика основних найоптимальніших методів навчання, які уможливлюють повноцінну комунікативну спрямованість навчального процесу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Традиційні методи, інформаційні методи, метод вправ, метод спостереження над мовою. |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Н.І. Бєлова |
Дата подачі: | 03 Груд 2012 11:27 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8537 |