Педагогічна практика як провідний фактор формування професійних мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів

Підгурська, В. Ю. (2008) Педагогічна практика як провідний фактор формування професійних мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.). pp. 50-55.

[img]
Preview
Text
Download (242kB) | Preview

Abstract

Одна з найактуальніших проблем вищої педагогічної освіти – підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності, оскільки від її успішного розв’язання залежить доля розбудови національної системи освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Підготовка, майбутні учителі, професійна діяльность, уміння, навички.
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Linguistic Techniques and Culture of Professional Language
Depositing User: лаборант Н.І. Бєлова
Date Deposited: 03 Dec 2012 11:25
Last Modified: 15 Aug 2015 02:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8540

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics