Методологічні засади психологічних чинників ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу

Дубасенюк, О. А. and Вознюк, О. В. (2012) Методологічні засади психологічних чинників ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу. Психологічні та педагогічні проблеми педагогічної дії : зб.наук.праць у 2-х ч., 1. pp. 46-69.

[img]
Preview
Text
Download (466kB) | Preview

Abstract

На основі синергетичної педагогічної парадигми та концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини здійснюється спроба системного аналізу методологічних засад психологічних чинників ефективної педагогічної дії. Репрезентується системна структура педагогічної дії (впливу) та наводяться ефективні методичні напрями педагогічної дії.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: синергетична педагогічна парадигма, психологічні чинники ефективної педагогічної дії, концепція функціональної асиметрії півкуль, сугестопедія, гештальтосвіта
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: асистент Н.П. Бірук
Date Deposited: 03 Dec 2012 11:16
Last Modified: 15 Aug 2015 02:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8553

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics