Навчання обдарованих дітей: проблеми і пошуки

Дубасенюк, О. А. (2011) Навчання обдарованих дітей: проблеми і пошуки. Теорія і практика креативного навчання обдарованих дітей: матеріали Всеукр. наук. практ. семінару. pp. 8-14.

[img]
Preview
Text
Download (347kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються найбільш ефективні стратегії розвитку обдарованих дітей, які включають такі аспекти, як дослідницьке навчання, проблематизація навчання, демократичний стиль спілкування, приклад батьків та вчителів, попередження прояву конформізму, соціальна компетенція. Підкреслюється необхідність прискорення темпів навчання обдарованих учнів, що значно активізує розкриття ресурсів обдаровансоті.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: доцент Н.П. Бірук
Date Deposited: 03 Dec 2012 11:15
Last Modified: 15 Aug 2015 02:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8555

Actions (login required)

View Item View Item