Дубасенюк, О. А., Якса, Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник (X.11). pp. 91-98.
|
Text
Download (296kB) | Preview |
Abstract
Розглядається проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці – у таких країнах, як США, Канада, Велика Британія, Німеччина,Польща, Франція, Японія, Росія. Це засвідчує, що проблеми полікультурності, мультикультуралізму, діалогу культур, етнокультурної толерантності є переважно близькими за своєю сутністю для всіх розглянутих суспільних організмів, а тому залишаються спільними і принципи полікультурної професійної підготовки педагогів, а саме: врахування в системі професійної підготовки соціального запиту на відповіднийрівень кваліфікації фахівців, у тому числі в контексті наявної полікультурної ситуації;введення в систему професійної підготовки вчителя (фрагментарно чи системно) вивчення етнокультурного досвіду регіону й держави загалом; формування в ході професійної підготовки знань, умінь та навичок професійної діяльності в полікультурному освітньому просторі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LD Individual institutions (United States) L Education > LF Individual institutions (Europe) L Education > LG Individual institutions (Asia. Africa) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy |
Depositing User: | доцент Н.П. Бірук |
Date Deposited: | 05 Dec 2012 12:51 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 02:37 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8576 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |