Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці

Дубасенюк, О. А., Якса, Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник (X.11). pp. 91-98.

[img]
Preview
Text
Download (296kB) | Preview

Abstract

Розглядається проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці – у таких країнах, як США, Канада, Велика Британія, Німеччина,Польща, Франція, Японія, Росія. Це засвідчує, що проблеми полікультурності, мультикультуралізму, діалогу культур, етнокультурної толерантності є переважно близькими за своєю сутністю для всіх розглянутих суспільних організмів, а тому залишаються спільними і принципи полікультурної професійної підготовки педагогів, а саме: врахування в системі професійної підготовки соціального запиту на відповіднийрівень кваліфікації фахівців, у тому числі в контексті наявної полікультурної ситуації;введення в систему професійної підготовки вчителя (фрагментарно чи системно) вивчення етнокультурного досвіду регіону й держави загалом; формування в ході професійної підготовки знань, умінь та навичок професійної діяльності в полікультурному освітньому просторі.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LD Individual institutions (United States)
L Education > LF Individual institutions (Europe)
L Education > LG Individual institutions (Asia. Africa)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: доцент Н.П. Бірук
Date Deposited: 05 Dec 2012 12:51
Last Modified: 15 Aug 2015 02:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8576

Actions (login required)

View Item View Item