Дєнічєва, О. І. (2011) Зміст і форми оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Порівняльно-педагогічні студії. (3-4). pp. 62-66.
|
Text
Download (415kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано особливості системи оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Розглянуто основні види контролю знань, вмінь та навичок учнів з гуманітарних дисциплін. Показано відмінності критеріїв оцінювання прогресу учнів в гімназіях Австрії та України.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques |
Depositing User: | Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Date Deposited: | 05 Dec 2012 12:39 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 02:37 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8581 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |