Зміст і форми оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії

Дєнічєва, О. І. (2011) Зміст і форми оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Порівняльно-педагогічні студії. (3-4). pp. 62-66.

[img]
Preview
Text
Download (415kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано особливості системи оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Розглянуто основні види контролю знань, вмінь та навичок учнів з гуманітарних дисциплін. Показано відмінності критеріїв оцінювання прогресу учнів в гімназіях Австрії та України.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques
Depositing User: Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Date Deposited: 05 Dec 2012 12:39
Last Modified: 15 Aug 2015 02:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8581

Actions (login required)

View Item View Item