Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя

Дубасенюк, О. А. (2010) Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. Нові технології навчання: Матеріали міжнародної конференції ["Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст. ], 1 (66). pp. 159-164.

[img]
Preview
Text
Download (355kB) | Preview

Abstract

У статті йдеться про впровадження задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя; розглядаються поняття та типологія професійно орієнтованих педагогічних задач, які відображають зміст курсу "Педагогіка"; аналізуються методи та технологія розв’язання педагогічних задач, що включає такі етапи: орієнтаційний, діагностичний, проектувальний, реалізаційний, узагальнення й оцінки наслідків розв’язання педагогічної задачі.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: асистент Н.П. Бірук
Date Deposited: 05 Dec 2012 14:12
Last Modified: 15 Aug 2015 02:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8587

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics