Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2010) Резонансне навчання як один із шляхів побудови інтегративної системи освіти. "Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу" : матеріали всеукр. наук.-практ. конф, 17-18 лютого, 2010 року. С. 102–109.
|
Текст
Download (299kB) | Preview |
Анотація
Розглядаються головні особливості резонансного навчання як одного з інноваційних педагогічних методів та ключового аспекту нової інтегративної системи освіти. Метод резонансного навчання обґрунтовується на основі як психолого-педагогічних, так і філософсько-природничих досліджень.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | резонансне навчання, інтегративна система освіти, синергетичний принцип надслабких сигналів, антропний принцип, концепція універсального семантичного простору Всесвіту, синестезія, перцептивні універсалії, психологія суб’єктивної семантики, колективне безсвідоме, морфогенетичний резонанс, супернавчання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 05 Груд 2012 14:13 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8589 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |