Дубасенюк О. А. (2011) Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку. Всеукра. наук-практ. семінар [“Особистісні інтелектуальні якості обдарованого учня у підлітковому віці”]. С. 8–13.
|
Текст
Download (268kB) | Preview |
Анотація
Розкривається найважливіше методологічне значення аксіоми, аксіоматичного методу як світоглядних конструктів педагогічної теорії; визначаються поняття та роль інтелекту, розвитку інтелектуальних здібностей, особистісних властивостей у підлітковому віці; аналізуються принципи впровадження аксіоматичного методу з метою розвитку теоретичного мислення учнів підліткового віку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 05 Груд 2012 14:14 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8593 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |