Дубасенюк, О. А. (2011) Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку. Всеукра. наук-практ. семінар [“Особистісні інтелектуальні якості обдарованого учня у підлітковому віці”]. с. 8-13.
|
Text
Download (268kB) | Перегляд |
Опис
Розкривається найважливіше методологічне значення аксіоми, аксіоматичного методу як світоглядних конструктів педагогічної теорії; визначаються поняття та роль інтелекту, розвитку інтелектуальних здібностей, особистісних властивостей у підлітковому віці; аналізуються принципи впровадження аксіоматичного методу з метою розвитку теоретичного мислення учнів підліткового віку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач, що депонує: | доцент Н.П. Бірук |
Дата внесення: | 05 Груд 2012 14:14 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 02:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8593 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |