ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ

Дідківська, Т. В. (2012) ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 110-114.

[img]
Перегляд
Text
Download (309kB) | Перегляд

Опис

Як дієвий засіб поєднання логічного та історичного в курсі теорії чисел розглядаються історичні задачі. Це задачі, запропоновані видатними математиками і збережені історією. Саме такі задачі пов’язують логічне та історичне, оскільки передбачається знайомство з діяльністю автора задачі, його способом розв’язання, власне розв’язання, а це сприяє набуттю логічної компетентності. Запропоновано систему визначних історичних задач для вивчення розділу "Теорія конгруенцій", що є складним з точки зору логічних обґрунтувань. Наводяться їх розв’язання різними методами.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 06 Груд 2012 13:36
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8648

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу