СУЧАСНІ ПРИНЦИПИ РОЗВИТКУ ДИЗАЙН-ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Фурса, О. О. (2012) СУЧАСНІ ПРИНЦИПИ РОЗВИТКУ ДИЗАЙН-ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 149-153.

[img]
Preview
Text
Download (265kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено головні принципи, на яких ґрунтується діяльність викладача і студента в системі дизайнерської освіти. Це – теоретичні, художньо-педагогічні засади функціонування дизайн-освіти, які є дещо суперечливими. Здійснено обґрунтування теоретичної моделі системи професійної підготовки дизайнерів за принципом наступності в школі, коледжі та ВНЗ. Відокремлено й прокоментовано основні принципи, що характеризують навчальний процес і рівень взаємовідносин студента і педагога.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > Q Science (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 10 Dec 2012 11:50
Last Modified: 15 Aug 2015 02:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8678

Actions (login required)

View Item View Item