ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА ЗАСОБАМИ ВИВЧЕННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН

Федорцова, О. Г. (2012) ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА ЗАСОБАМИ ВИВЧЕННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 173-176.

[img]
Preview
Text
Download (255kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто проблему подолання технологічних підходів в процесі виховання студентів технічних вузів засобами формування культурологічної компетентності студентів. Наголошено, що студентам технічних вузів варто вивчати не тільки точні предмети, але й гуманітарні. Тому необхідно, щоб гуманітарні предмети були включені в програми вищих технічних закладів. Крім того, майбутні інженери повинні відвідувати театри, художні галереї, концерти і т. д. Таким чином, вони формуватимуть свою культурологічну компетенцію.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > Q Science (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 10 Dec 2012 11:53
Last Modified: 15 Aug 2015 02:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8683

Actions (login required)

View Item View Item