КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ

Везетіу, К. В. (2012) КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 181-186.

[img]
Preview
Text
Download (268kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто проблеми підвищення науково-методичної компетентності вчителів-філологів та наукові підходи до зазначеної теми; показано актуальність вивчення даного феномену; визначено основні критерії та показники розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у післядипломній освіті; упорядковано систему діагностичних методик для визначення рівнів науково- методичної компетентності вчителів-філологів в системі післядипломної педагогічної освіти.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > Q Science (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 10 Dec 2012 11:53
Last Modified: 15 Aug 2015 02:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8685

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics