ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ЯК ЧИННИК ВИСОКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО РІВНЯ В КРАЇНІ

Кривоніс, М. В. (2012) ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ЯК ЧИННИК ВИСОКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО РІВНЯ В КРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 192-195.

[img]
Preview
Text
Download (264kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено дослідженню тенденцій розвитку організаційної структури британської системи підвищення кваліфікації вчителів в умовах безперервної педагогічної освіти, принципам організації процесу підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії в аспекті актуалізації його якості. З'ясовано, що особистісні характеристики вчителів і спеціалізація їх навчання є найважливішими складовими частинами в системі післядипломної освіти вчителів.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > Q Science (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 10 Dec 2012 11:53
Last Modified: 15 Aug 2015 02:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8687

Actions (login required)

View Item View Item