МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ

Канова, Л. П. (2012) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 214-218.

[img]
Preview
Text
Download (263kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної підготовки військовослужбовців. Визначено принципи, підходи, педагогічні умови, компоненти, етапи, форми, методи, прийоми та засоби її формування у вищому військовому навчальному закладі. За критеріями міжнародних експертів Ради Європи виділено рівні володіння іноземною мовою курсантами. Розглянуто основні види педагогічних умов формування іншомовної компетентності військовослужбовців: організаційні, методичні, технологічні, психологічні. Виокремлено комунікативний підхід до вивчення іноземної мови як один з основних, що зумовлює вибір цілей, згідно з якими визначаються принципи, зміст, прийоми та засоби навчання.

Item Type: Article
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 10 Dec 2012 11:52
Last Modified: 15 Aug 2015 02:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8692

Actions (login required)

View Item View Item