Шульгун М. Е. (2012) НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ З ВИКОРИСТАННЯМ ДІЛОВОЇ ГРИ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 219-222.
43.pdf
Завантажити (273kB) | Preview
Анотація
У статті з’ясовано сутність та розкрито особливості використання професійно орієнтованої
ділової гри у навчанні німецької мови у немовних вищих навчальних закладах. Доведено
доцільність використання цієї технології, яка мотивує студентів-юристів до успішного
оволодіння німецькою мовою. Використання ділової гри на заняттях з іноземної мови, під час
якої моделюються умови майбутньої професіональної діяльності, забезпечує ефективніше
оволодіння іноземною мовою як засобом професійного спілкування. В цьому і полягає її головна
відмінність від рольової гри. Запропоновано методичні рекомендації щодо ефективного
використання ділової гри та приклади рольових ігор.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 10 Груд 2012 11:51 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8693 |