НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ РОБЛЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТАМ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Тарнопольський, О. Б. (2012) НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ РОБЛЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТАМ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 83-87.

[img]
Перегляд
Text
Download (339kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто теоретичні засади використання навчання через роблення у викладанні іноземної мови для професійного спілкування студентам немовних спеціальностей. Обговорено основні переваги такого використання у навчальному процесі з формування навичок та вмінь іншомовної професійної комунікації у студентів немовних вишів. Як головні серед цих переваг виділено: забезпечення найбільш природного шляху оволодіння мовою та спілкування нею; покращення оволодіння основними функціями мовлення та спілкування; створення найбільших можливостей для розвитку процесуальної мотивації студентів; підвищення комунікативності навчання. Експерієнційне навчання розглядається як основна форма навчання через роблення у викладанні іноземних мов.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 13 Груд 2012 08:42
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8760

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу