Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування

Мирончук, Н. М. (2011) Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб., 2 (67). pp. 129-132.

[img]
Preview
Text
Download (119kB) | Preview

Abstract

У статті визначено компоненти готовності майбутнього педагога до здійснення виховної діяльності та зазначено їх характеристику, виділено проблеми педагогічної виховної діяльності вчителів-практиків, окреслено шляхи їх вирішення.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: доцент Н.П. Бірук
Date Deposited: 17 Dec 2012 11:44
Last Modified: 15 Aug 2015 02:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8816

Actions (login required)

View Item View Item