ЛІНГВОМЕТОДИЧНІ ТА ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Чупріна, О. В. (2011) ЛІНГВОМЕТОДИЧНІ ТА ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. // «Розвиток наукових досліджень, 2011»: Матеріали сьомої міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 28-30 листопада 2011 р., 7. pp. 97-99.

[img]
Preview
Text
Download (185kB) | Preview

Abstract

Комунікативно-діяльністний підхід до навчання української мови у початковій школі передбачає орієнтацію на всі види мовленнєвої діяльності (мовленнєва змістова лінія, за якою вивчається українська мова у початковій школі). Йдеться про спрямованість на мовленнєвий розвиток дитини, на організацію суб’єкт-суб’єктної навчальної взаємодії «учитель – учень».

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: лаборант Н.І. Бєлова
Date Deposited: 17 Dec 2012 11:45
Last Modified: 15 Aug 2015 02:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8818

Actions (login required)

View Item View Item