АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ФАКТОР ЗБАГАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Сорока, О. В. (2012) АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ФАКТОР ЗБАГАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник Житомирського державного університету. рр. 145-151.

[img]
Preview
Text
Download (273kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено вивченню особливостей арт-терапевтичної роботи з молодшими школярами. Розкрито зміст і суть поняття ''арт-терапія'', визначено її можливості. Представлено поетапну структуру проведення арт-терапевтичного заняття з дітьми. Охарактеризовано умови щодо підбору прийомів створення художніх зображень. Описано арт-терапевтичні техніки для дітей молодшого шкільного віку. Визначено, що практикоорієнтований характер арт-терапії, що об'єднує потенціал мистецтва, педагогіки і психології, повною мірою відбиває тенденцію до інтеграції знань, властивій сучасній гуманітарній науці, що може стати продуктивним у справі модернізації підготовки вчителя початкової школи.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 20 Dec 2012 13:45
Last Modified: 15 Aug 2015 03:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8872

Actions (login required)

View Item View Item