РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ЕКСПРЕСИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН

Мулик, К. О. (2012) РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ЕКСПРЕСИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 152-157.

[img]
Preview
Text
Download (258kB) | Preview

Abstract

У статтi розглянуто проективну модель реалізації педагогiчних умов, які сприяють розвитку експресивних здiбностей у майбутнiх учителів суспiльно-гуманiтарних дисциплін. Також описано другий етап дослідницько-експериментальної роботи щодо формування даних здібностей. Дано визначення проективної моделі розвитку експресивних здібностей і розглянуто її структуру. Виділено педагогічні умови розвитку експресивних здібностей: забезпечення взаємозв'язку активних учбових технологій в процесі професійної підготовки; поєднання всіх видів практичної діяльності студентів; використання методу драматизації та залучення студентів до театральної діяльності в процесі професійної підготовки.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 20 Dec 2012 13:44
Last Modified: 15 Aug 2015 03:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8873

Actions (login required)

View Item View Item