Лук’янчук, С. Ф. (2010) Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. pp. 110-115.
|
Text
Download (153kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядається проблема реалізації полікультурного виховання учнів у державних середніх школах США. Автор вважає, що цей процес відбувається шляхом інтеграції полікультурної складової в навчальні плани і програми на всіх етапах середньої школи США.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | полікультуне виховання, етнічні меншини, навчальний предмет, полікультурний компонент, міждисциплінарні зв’язки |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology |
Depositing User: | лаборант В. С. Кравець |
Date Deposited: | 24 Dec 2012 08:09 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 03:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8905 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |