Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США

Лук’янчук, С. Ф. (2010) Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. pp. 110-115.

[img]
Preview
Text
Download (153kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається проблема реалізації полікультурного виховання учнів у державних середніх школах США. Автор вважає, що цей процес відбувається шляхом інтеграції полікультурної складової в навчальні плани і програми на всіх етапах середньої школи США.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: полікультуне виховання, етнічні меншини, навчальний предмет, полікультурний компонент, міждисциплінарні зв’язки
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант В. С. Кравець
Date Deposited: 24 Dec 2012 08:09
Last Modified: 15 Aug 2015 03:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8905

Actions (login required)

View Item View Item