Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми

Самойлюкевич, І. В. (2007) Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». с. 431-441.

[img]
Перегляд
Text
Download (153kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються труднощі і протиріччя на шляху комп’ютеризації педагогічної освіти у США, пропонуються результати порівняльного вивчення освітніх парадигм індустріальної та інформаційної епох. За допомогою кейсової методики автор аналізує досвід американського університету з проблеми інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у програми професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інформаційне суспільство, освітня парадигма, освітня система, напрями діяльності, професійна підготовка
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: лаборант В. С. Кравець
Дата внесення: 24 Груд 2012 08:08
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8908

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу