Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми

Самойлюкевич, І. В. (2007) Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». pp. 431-441.

[img]
Preview
Text
Download (153kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються труднощі і протиріччя на шляху комп’ютеризації педагогічної освіти у США, пропонуються результати порівняльного вивчення освітніх парадигм індустріальної та інформаційної епох. За допомогою кейсової методики автор аналізує досвід американського університету з проблеми інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у програми професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інформаційне суспільство, освітня парадигма, освітня система, напрями діяльності, професійна підготовка
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант В. С. Кравець
Date Deposited: 24 Dec 2012 08:08
Last Modified: 15 Aug 2015 03:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8908

Actions (login required)

View Item View Item