Олійник, С. В. (2006) Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики. Початкова школа (7). pp. 52-54.
|
Text
Download (314kB) | Preview |
Abstract
У статті автор висловлює власне бачення оптимізації процесу вивчення музично-теоретичних дисциплін у вищих навчальних закладах.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інтонаційне мислення, види музичної діяльності, музична інтонація, внутрішній слух, музична творчість. розвиненість музичного мислення, сприймання музичних творів, |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Art Education |
Depositing User: | Nataliya Borisenko |
Date Deposited: | 26 Dec 2012 12:04 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 03:19 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8948 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |