Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики

Олійник, С. В. (2006) Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики. Початкова школа (7). pp. 52-54.

[img]
Preview
Text
Download (314kB) | Preview

Abstract

У статті автор висловлює власне бачення оптимізації процесу вивчення музично-теоретичних дисциплін у вищих навчальних закладах.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтонаційне мислення, види музичної діяльності, музична інтонація, внутрішній слух, музична творчість. розвиненість музичного мислення, сприймання музичних творів,
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Art Education
Depositing User: Nataliya Borisenko
Date Deposited: 26 Dec 2012 12:04
Last Modified: 15 Aug 2015 03:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8948

Actions (login required)

View Item View Item