Вознюк О. В. (2012) Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика. Інше. ЖДУ ім. І.Франка, Житомир.
|
Текст
Download (14MB) | Preview |
Анотація
У монографії на основі системного аналізу та універсальної теоретико-методологічної схеми, яка реалізує рух думки від всезагального до особливого, а від нього до одиничного, обґрунтовується новітній напрям психолого-педагогічної науки – педагогічна синергетика. Аналізуються синергетична парадигма пізнання світу, становлення та головні риси педагогічної синергетики – новітньої форми педагогічної рефлексії, яка осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних принципів, вивчає відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис. Розглядаються історико-соцієтальні засади українського народу та його сучасна цивілізаційна роль.
Тип ресурсу: | Звіт (Інше) |
---|---|
Додаткова інформація: | ISBN 978-966-485-124-1 |
Ключові слова: | синергетика, генеза, освіта |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Ірина Гогола |
Дата подачі: | 21 Січ 2013 11:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:28 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9067 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |